Celebrating continuity celebrating change
We intend to defend and develop our position as an exclusive design brand, representing the best of Scandinavian design. We will always produce VOLA taps and mixers in Denmark and we’ll always use the highest quality raw materials. We will take care to preserve resources such as energy and water. While respecting our design heritage, we will invest in new product development to reinforce our leadership status. Even revolutionary design can benefit from technology led evolution.
By establishing closer connections to our customers we will maintain relationships and develop new links with important influencers. We’ll create new partnerships in specific sectors and we’ll add value by making our technical know how more widely available.
We see our employees and organization as our strongest asset. We work together as a family and live the VOLA brand values every day to keep our promise to the VOLA customers.
HINNAT
Verkkokauppamme tuotteiden hinnat sisältävät alv:n 25,5 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
MAKSUPALVELUTARJOAJA
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
TOIMITUSAIKA- JA TAPA
Tilausten toimitusaika on normaalisti n. 1-5 työpäivää, välimyynti varauksin. Toimitukset Postin paketti- tai rahtiliikkeen palvelulla.
Huom! Tilauksen sisältäessä eri valmistajien tuotteita, ne toimitetaan erikseen.
Tarkista aina tavaraa vastaanottaessasi, että toimitus on vahingoittumaton. Mikäli havaitset vaurioita paketeissa, tee niistä kirjallinen merkintä kuljetusasiakirjaan, ennen kuin allekirjoitat toimituksen vastaanotetuksi. Huomautukset vaurioituneesta tuotteesta tulee tehdä mahdollisimman pian, viimeistään 3 päivän sisällä toimituksesta osoitteeseen: asiakaspalvelu@styledesign.fi.
Huomaa, että ilman merkintää rahtikirjassa/lähetteessä vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää sinulle.
Huomioi lähetystä vastaanottaessasi mahdolliset kuljetusvauriot ja tarkista tuotteet, ilmoita mahdollisista kuljetusvaurioista heti tai viimeistään 7 päivän sisällä toimipisteen virkailijalle tai rahdinkuljettajalle, joka täyttää vahinkoilmoituksen. Voit tehdä vahinkoilmoituksen myös netissä esim. Posti.fi.
TOIMITUSMAKSUT
Toimitusmaksu riippuu tuotteen painosta. Maksu lisätään automaattisesti verkkokaupassa olevien tuotteiden hintoihin.
NOUTO SHOWROOMILTA
Osa tuotteista on noudettavissa showroomeiltamme Espoosta tai Lempäälästä. Varmista noutomahdollisuus etukäteen puhelimitse tai sähköpostilla. Showroom Espoo / Jani Puukkoniemi 040-5587080, jani.puukkoniemi@styledesign.fi
Showroom Lempäälä / Janita Puomila 040-5915080. janita@styledesign.fi
PALAUTUKSET
Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus. Tilausmyynti- ja mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen alkuperäispakkauksessaan. Tuotepakkauksiin ei saa tehdä merkintöjä. Pakkaathan huolellisesti palauttamasi tuotteet samaan pakkaukseen joko alkuperäiseen toimituspakkaukseen tai muuhun pakkaukseen siten, että tuotteet säilyvät vahingoittumattomina. Täytä palautuslomake, jonka voit tulostaa Oma tili- tai Tilausseuranta-sivulta, ja lisää sisään pakkaukseen. Kiinnitä palautustiedot pakkauksen päälle.
Palautuksen saavuttua hyvitämme ostoksesi käyttämäsi maksupalvelun kautta ilman toimituskuluja, koska palautuskulut ovat saman verran kuin toimituskulut.
Palauttaminen Helposti-koodilla
Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai Postiin saamasi ohjeen mukaan.
Voit palauttaa lähetyksen myös Postin palvelupisteen kautta.
Jos lähetyksessä ei ole JJFI-koodia tai tuotteet on toimitettu toimittajamme toimesta (lähettäjä pakkauksessa muu kuin Styledesign Finland Oy), olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@styledesign.fi.
Voit palauttaa tuotteet myös showroomeillemme. Sovithan palautusajankohdasta etukäteen puhelimitse tai sähköpostilla.
Showroom Espoo / Jani Puukkoniemi 040-5587080, jani.puukkoniemi@styledesign.fi
Showroom Lempäälä / Janita Puomila 040-5915080. janita@styledesign.fi
LUNASTAMATON PAKETTI
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme toimituskustannukset.